Mangowy czalendż z MALa #12 - Saiyuki Gaiden.

Rok wydania: 1999
Gatunki + target demograficzny: dramat, fantasy, akcja, supernatural
Ilość tomów: 4 (+9 Sequela, Saiyuki, ja przeczytałam tylko Gaiden)
Autor: Kazuya Minekura
Pros: wyjątkowo interesujący i oryginalny zamysł fabularny, szybki przebieg wydarzeń, dzięki czemu chaptery lecą naprawdę szybko, relatywnie sympatyczne postacie, kilka wzruszających momentów
Cons: …poważnie, skąd ten hype, jestem beksą, a ta manga mnie nie tknęła, ot, ckliwa historyjka o ckliwej przyjaźni z irytującym dzieciakiem w roli protaga, styl jest kwestią dyskusyjnie obiektywną, aczkolwiek mnie te kwadratowe twarze i krzywe oczy niezwykle drażniły, może sequel był ciekawszy, nie wiem, chyba nie będę sprawdzać
Hiyowy rating: 6/10
Następny PostNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz